Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

29 sierpnia 2011

Tartaletki z borówkami



2 szkl mąki
0,5 szkl cukru
2 żółtka
1 łyżki śmietany
0,5 margaryny Kasia
cukier waniliowy

nadzienie
2 serki homogenizowane waniliowe
2 żółtka
300 g borówek

Składniki wymieszać i zagnieść. Wałkować cienko i wykrawać szklanką kółeczka, wylepić posmarowane wcześniej foremki na tarteletki. Upiec ciasteczka, wyjąć z foremek.
Na dno tartaletki położyć łyżeczkę serka homogenizowanego utartego z żółtkami. Posypać owocami . zapiec w temp 200 st ok 15 min..

2 komentarze:

  1. :) Wyglądaja pyyyyysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie smakowite ;)) co prawda ja jedyne co potrafie ugotowac to wodę na moją ulubioną herbatę dilmah, choc to i tak różnie z tym bywa bo czasem ją przypalę ;p ale przepis baardzo pyszny :) a słyszałam też, że są dania do których dodaje się herbatę by zrobić sos- ciekawa jestem jakby to smakowało ;) ponoć herbata też jest bardzo dobrym składnikiem do dodawania do słodkości ;) znalazłam taki artykuł podczas zabawy z komiksem w internecie :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków. Nie troluj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...