Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

9 grudnia 2012

Serowe paluszki na kolację

Serowe paluszki na kolację
Serowe paluszki na kolację
150 g gotowanych ziemniaków
150 g sera białego
1 jajko
3 łyżki mąki
sól
pieprz
suszony koperek
bułka tarta do panierowania
tłuszcz do smażenia

Serowe paluszki na kolację


Produkty wymieszać, najlepiej rozgniatając widelcem. Ręką ciasto uklepać i formować podłużne  kotleciki, obtaczać w tartej bułce i smażyć na złoty kolor. Podać z keczupem.




Serowe paluszki na kolację




8 komentarzy:

  1. Fajny pomysl! :D
    Ja bym podala takie paluszki z jakas lekka salatka z pomidorkami cherry i sosem vinegret :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym tak podała, ale to bylo na bardzo szybko :P nie zdążyłam sałatki zrobić. :)

      Usuń
  2. Super ! :) własnie zrobiłam , pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba będzie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym podała z sosem pomidorowym

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie wyglądają, na pewno zrobię.

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków. Nie troluj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...