Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

21 sierpnia 2013

Flądra z patelni

Z wielką przyjemnością przyjęłam propozycję testowania win Celebro.

Bardzo często używam win w mojej kuchni, dodaję je do marynat, duszenia mięs i sosów a także jako dodatek do obiadu.


Do ryby dziś podałam wino białe  Francuskie Celebro

Wina Celebro smakują znakomicie w potrawie jak również podane do obiadu dla pobudzenia kubków smakowych.








na 2 osoby
2 flądry
sok z cytryny
oliwa
sól
pieprz
mąka do panierowania
olej do smażenia

Rybę umyć oczyścić w środku i skropić sokiem z cytryny oraz oliwą. Odstawić.
W tym czasie ugotować ziemniaki do obiadu i przygotować surówkę. 
ja zrobiłam surówkę z kapusty pekińskiej z dodatkiem pomidorków cocktailowych, cebuli i winogron słodkich drobnych i kilku oliwek, pokroić na plasterki, posypać przyprawą do sałatek, skropić sokiem z cytryny i odstawić.

Rybę panierować w mące i usmażyć na wolnym ogniu.
Ziemniaczki pokroić i przysmazyć na złoty kolor, surówkę doprawić oliwą. 

Rybę podawać prosto z patelni . Do obiadu podałam  lampkę wina białego Francuskiego Celebro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków. Nie troluj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...