Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

15 sierpnia 2013

Suszone przyprawy - chili i kiszone ogórki

Chili suszone każdy zna więc to proste , ususzyłam, utłukłam w moździerzu i gotowe.



Ususzyłam też kiszone ogórki ale to juz nie mój pomysł , jadłam takie na spotkaniu z Karolem Okrasą, posypano nimi kaszę gryczaną do obiadu.
Nie wiem jak się przechowają ale ususzyły się pięknie ..
Pokroiłamm ogórki kiszone na plastry , osuszyłam w papierowym ręczniku i suszyłam przez cały dzień w suszarce do warzyw .. Potem utłukłam w moździerzu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków. Nie troluj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...