Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

7 października 2014

Pulpeciki, duszona cukinia i kasza gryczana


pulpety
300 g mięsa mielonego
1 jajko
2 łyżki bułki tartej
1 łyżka przyprawy Pfeffer Gold SKWORCU  w składzie (cebula płatek, pieprz czarny, sól, kminek, papryka, czarnuszka, imbir, kolendra, lubczyk, pieprz cayenne, pasternak)
1 łyżka bułki tartej do panierowania
tłuszcz do smażenia

warzywa
500 g małych cukinek
1 łyżeczka przyprawy Pfeffer Gold SKWORCU
duża szczypta pieprzu pomarańczowego SKWORCU
1 cebula
2 pomidory
2 ząbki czosnku
tłuszcz do smażenia
kasza gryczana 1 szkl










Kaszę gryczaną ugotować z dodatkiem soli w 2 szkl wody. Kiedy kasza wchłonie płyn, zestawić z ognia pod przykryciem.
Cukinię pokroić na kawałeczki lub plasterki, cebulę pokroić w pół talarki, pomidory w kostkę, Wszystko włożyć do głębokiej patelni , dodać przyprawy i smażyć ok 15- 20  min
Mięso wymieszać z przyprawami i jajkiem oraz bułką tartą, uformować kulki , wielkości orzecha włoskiego i opanierować w bułce tartej, następnie usmażyć sie ze wszystkich stron często obracając.
Dodać do warzyw i jeszcze raz zagotować.
Podawać z kaszą gryczaną. Posypać zieleninką. (koper, natka pietruszki)









Dzięki SKWORCU jestem szczęśliwą posiadaczką wielu nowych wspaniałych przypraw i ziół które wykorzystam. Te fajne mieszanki w całości wystarczają jako jedyna przyprawa do dań.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...