Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

17 listopada 2016

Dzień Zdrowego Śniadania


Płatki śniadaniowe Lubella  smakują najlepiej w drewutni :) 
Tam dziś zjadłam pożywne śniadanie a potem rąbałam drwa aż wióry się sypały. 

Na śniadanie w drewutni potrzeba:
drewutnia
Płatki żytnie Lubella
mleko od krasuli albo z Biedronki
konfitura malinowa

To wszystko wkładamy do miski zalewamy mlekiem i nic więcej juz nie potrzeba by zbliżyć się do nieba. 





Moja wymówka przed śniadaniem mogłaby wyglądać tak;
Zaraz zjem śniadanie, jeszcze tylko pójdę po mleko bo zabrakło mi do płatków śniadaniowych. 
A potem pójdę po konfiturę do piwnicy.
Ale nie będę się długo wzbraniać przed płatkami śniadaniowymi gdyż zostanie mi pusta paczka ;) i już wymówki nie będą potrzebne. 
Paczka płatków śniadaniowych złamie każdego niejadka. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków. Nie troluj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...