Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

23 stycznia 2014

Rosół z kaczki






porcja kaczki (ja użyłam kości i resztki z całej kaczki wyluzowanej)
2 marchewki
1 pietruszka
kawałek selera
1 cebula
listek laurowy
ziele angielskie
pieprz
sól

W garnku nastawić ok 4 l wody, wrzucić listek, ziele angielskie i warzywa, cebulę podpiec uprzednio nad ogniem.
Do gotujęcej się wody włożyć porcję kaczki , doprowadzić do wrzenia i zmniejszyć ogień.
Gotować bardzo powoli, rosół powinien tylko pykać, i tak gotować ok 2, 2,5 godziny.
Na koniec doprawić solą i pieprzem. Podawać z domowym makaronem.


3 komentarze:

  1. rosół z kaczki smakuje mi bardziej niż z kurczaka czy nawet z kury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To dziwne.Jest bardzo mało potraw których w moim życiu nie jadłem.Myślę o kuchni polskiej.Nigdy nie jadłem rosołu z kaczki.Najwyższy czas ugotować.Wygląda bardzo smacznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no .. to bardzo dziwne ze nie jedłes:) Rosół z kaczki jest pyszny.. Gotuję go kiedy tylko sie nadarzy okazja, tylko jakos zapmniałam ze nie mam go na blogu :) węc jest.

      Usuń

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków. Nie troluj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...