Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

9 czerwca 2016

Doskonała kawa Honduras Arabica

Kawa z doskonałym aromatem Honduras SHB
Umili każde spotkanie i wszystkie trudne sprawy rozjaśni że staną się najprostsze.

Tommy Caffe jest sponsorem tych cudownych kaw które miałam okazję posmakować i zachwycić kubki smakowe.

kawa


Lubię aromat kawy o poranku 

Poranna kawa

Piję sobie kawę z ranka
obok mleczko i śmietanka
gdy o świcie wcześnie wstanę
to nie tęsknię za śniadaniem

Wodę już w czajniku grzeję
a za oknem noc widnieje
myśląc sobie o pogodzie
powolutku kawę słodzę

Myślę co mnie dzisiaj spotka
może wygram w totolotka
miło jest sobie pomarzyć
choć to mi się nie przydarzy

I z energią dzień zaczynam
filiżankę kawy trzymam
i radosna moja mina
bo tak działa kofeina

Po południu znów zaparzę
i przy niej sobie pomarzę
w fotelu wygodnie siadam
jak dzień minął opowiadam

Dobre ciastko też pasuje
"niebo w gębie" wtedy czuję
choć słodkie liczę kalorie
smakuje mi wybornie

Pochwalą mnie wszyscy kawosze
że o niej piszę z rozgłosem
chociaż ja ten napój chwalę
pijcie zawsze ją z umiarem.

autor.. nieznany.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków. Nie troluj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...