Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

3 grudnia 2011

Frutti di mare z frytownicy ActiFry



500 g mieszanki owoców morza
1 papryka żółta
1 papryczka chili
4 ząbki czosnku
szczypta majeranku
szczypta tymianku
szczypta papryki
szczypta oregano
kilka ziarenek białej gorczycy
1 łyżka oliwy
1 łyżka koncentratu pomidorowego
100 ml wody


Owoce morza rozmrozić w zimnej wodzie i dobrze osączyć. Do naczynia frytownicy włożyć owoce morza, zmiażdżony, czosnek pokrojoną w kosteczkę paprykę i drobniutko posiekaną chili. Przyprawy wymieszać i utłuc w moździerzu. Posypać owoce morza, dodać oliwę i uruchomić frytownicę na 10 min.
koncentrat wymieszać z wodą i dodać do potrawy. Ponownie ustawić czas na 10 min.
Ja podałam moje frutti di mare z krążkami z ciasta kopytkowego. Wycięłam krążki, ugotowałam i opiekłam we frytownicy z dodatkiem bułki tartej. Jednak krążki troszeczkę się rozpadają i trzeba pilnować. Można podać z makaronem penne.

1 komentarz:

  1. Wygląda pięknie. Uwielbiam tego typu dania z wykorzystaniem owoców morza :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków. Nie troluj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...