Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

21 czerwca 2013

Suszone truskawki

W tym roku mamy wysp truskawek wiec postanowiłam zrobić z nimi coś nowego.
Ususzyłam. 





Wspaniale nadają się do zielonej herbaty lub po prostu do schrupania. 

Należy truskawki przekroić na pół, większe na plasterki, ułożyć w suszarce i suszyć. 
Ile? To zależy od truskawek i ich soczystości. Ja suszyłam cały dzień, przekładałam i odwracałam. Wieczorem wyłączyłam i pozostawiłam tak do drugiego dnia. 
Jeszcze ze dwie godzinki dosuszyłam , wyłączyłam .. wystygło i już. 
Niewiele pracy a jaka radość :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków. Nie troluj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...