Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

27 lipca 2013

Cukinia faszerowana mięsem i oscypkiem



cukinia średniej wielkości
200 g mięsa mielonego
50 g oscypka białego (nie wędzonego)
pół cebuli małej
1 jajko
szczypta pieprzu
szczypta majeranku
szczypta chili suszonej
bułka tarta do panierowania
olej do smażenia

dodatkowo ;
ryż na sypko
pomidor


 Cukinię pokroić na plastry o grubości 1,2 cm ok 6-8 szt po 3-4 na osobę, wydrążyć w plastrach gniazda nasienne.
Mięso wymieszać z przyprawami, dodać jajko, drobno posiekaną cebuę i oscypek, starty na tarce, na desce układać wydrążone plastry cukini, nałożyć nadzienie, dobrze łyżką docisnąć i panierować w bułce tartej.
Smażyć na rozgrzanym tłuszczu. Podać z ryżem i pomidorem posypanym świeżą bazylią i natką pietruszki.

2 komentarze:

  1. o, o! takiej wersji to ja nie znałam, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie znałam takiej wersji. Zamierzam zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków. Nie troluj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...