Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

3 lipca 2013

Pesto z rukoli

Przepis znalazłam na blogu "Życie smakiem się toczy"  którego właścicielka Ewa pozwoliła mi zamieścić przepis na moim blogu.. 


Pesto ma niesamowity aromat, amatorzy rukoli mogą być zachwyceni tym wynalazkiem. 
Mnie smakuje na kanapce i z makaronem.  Polecam
Jako że rukoli mam w ogrodzie bardzo dużo ja zrobiłam aż 4 porcje . 


Pesto z rukoli


100 g świeżej rukoli
2 łyżki nasion słonecznika
4 łyżki oliwy z oliwek 
1 ząbek czosnku
sól
2-3 łyżki świeżo startego parmezanu

Pesto z rukoli


Rukolę umyć  i osuszyć. Włożyć do pojemnika blendera, dodać czosnek, nasiona słonecznika i oliwę
Wszystkie składniki (oprócz sera) zmiksować na gładką masę.
Na koniec dodać starty ser, wymieszać i przełożyć do słoiczków. Na wierzchu zalać odrobiną oliwy. 
Przechowywać w lodówce do 2 tyg


ps. gdzieś czytałam ze pesto można zamrażać.  


Sprawdzę to i dodam notkę później. 




Pesto z rukoli




3 komentarze:

  1. Super Ci wyszło! :) Cieszę się, że mój przepis Ci się spodobał i zasmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie :) Na pewno pycha z makaronem! :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków. Nie troluj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...