Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

10 grudnia 2013

Śledzie w pesto z rukoli



500 g śledzi (marynowane w occie)
słoiczek pesto z rukoli 
oliwa z oliwek
ziarenka dyni
plasterki cytryny
gałązki majeranku lub natka pietruszki

Pesto (ja użyłam mrożone, własnej roboty pesto z rukoli) wymieszać z 2-3 łyżeczkami oliwy.
Śledzie obrać ze skórki, posmarować pesto i zrolować. Naczynka wysmarować oliwą, na dno rozłożyć po małej łyżeczce pesto (mogą to być kokilki, lub inne małe kubeczki) ułożyć zrolowane , nadziane pesto śledzie. na wierzchu również posmarować pesto i skropić sokiem z cytryny.
Tak powinny postać co najmniej jedną dobę.  Ostrożnie wyjąć z kokilek , ustawić na półmisku , udekorować ziarenkami dyni, gałązkami majeranku i polać odrobiną oliwy (ja użyłam extra vergin oryginalnej z Grecji z pepperoni)




Na wigilię przygotowałam mniejsze porcje śledzi w pesto, ponadto były też śledziki w drugiej wersji , w pesto pomidorowym. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków. Nie troluj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...