Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

5 lipca 2017

Kasza ze skwarkami i zsiadłym mlekiem


2-3 ziemniaki
1 łyżka tłuszczu ze skwarkami
sól
1 szkl kaszy jęczmiennej

Ziemniaki obieramy , kroimy na kawałki i gotujemy w niewielkiej ilości wody.
Wodę odcedzamy do naczynia, dolewamy do objętości 2 szklanek . Ziemniaki tłuczemy, dodajemy wodę i tłuszcz. Ponownie ustawiamy na ogniu, solimy do smaku, kiedy woda z ziemniakami zagotuje się, dodajemy kaszę i mieszamy od czasu do czasu. Kiedy kasza wchłonie całą wodę, zostawiamy ją pod przykryciem lub owijamy garnek kocykiem na ok 20-30 min.
Kaszę podajemy ze zsiadłym mlekiem.




3 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o kaszy przygotowanej w ten sposób, bardzo ciekawy! Latem mam ochotę na lżejsze dania ale jesienią chętnie spróbowałabym takiego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takąjadłam jeszcze w dzieciństwie, później troche zapomniana ale zatęskniłam za tymi babcinymi specjałami . Polecam, pyszna i z ziemniakami nie jest taka sypka jak sama kasza.

      Usuń
  2. Wow, bardzo oryginalny przepis. Chyba nie jadłam takiej nigdy, ale wygląda naprawdę niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...