Prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i treść są własnością autora, jakiekolwiek ich kopiowanie bez jego zgody jest złamaniem prawa..

22 września 2016

Wędliny domowe

Od niedawna jestem posiadaczką wędzarni i eksperymentuję w tym kierunku. 
 
Robiłam juz pyszne wędzonki , szynki, kiełbasy i sery.
Chociaż wydaje się to bardzo trudnym zadaniem i myślałam ze to nie dla mnie, to jednak stało się to czymś co bardzo lubię robić.
 
Polecam ten dział bloga  kliknij
 



Udziec indyczy




Szynka



Boczek
 



Schab a'la wędzonka krotoszyńska

 
Słonina wędzona
 
 

Baleron

 
Sery wędzone
 


 
Schab podsuszany

 

Kiełbasa


 
Kabanosy
 


Kiełbasa z jelenia
 
Domowe wędzenie
 



A'la jackówka po mojemu





Udka wędzone


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co myślisz o potrawie, nie zostawiaj reklam ani linków. Nie troluj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...